18 Ocak 2011 Salı

AK PARTİ MERKEZ İLÇE BAŞKANI İSTİFA ETTİ


Ak Parti Trabzon Merkez İlçe Başkanı Yılmaz Büyükaydın düzenlediği basın toplantısında milletvekilliği aday adaylığı için Merkez İlçe Başkanlığı görevinden istifa ettiğini açıkladı.



Partisindeki Merkez İlçe Başkanlığı görevinden milletvekili aday adayı olabilmek için istifa eden Yılmaz Büyükaydın dün bir basın toplantısı düzenledi.


Görevinden istifa eden Büyükaydın, daha çok kişinin Haziran 2011 milletvekilliği aday adaylığı için istifa ettiğini açıklayan Başkan Büyükaydın, Trabzonspor yönetimindeki görevinden istifa etmeyeceğini açıkladı.



Çok sayıda partilinin de katıldığı basın toplantısında konuşan Başkan Büyükaydın, yaptığı açıklamada;


‘‘6 yıldır hizmet ettiğim ve 3 yılda Trabzon Merkez İlçe Başkanlığı görevini yürütmekte olduğum görevimden teşkilatlarım nezdinde gelen yoğun istek talep üzerine, Haziran 2011 milletvekilliği seçimlerinden ötürü aday adayı olmak üzere görevimden istifa ediyorum. Bu zamana kadar hizmet yapmaktan şüphe etmedim ve etmeyeceğimde. Ankara’da da gerekli gördüğüm her yer ile görüşmemi yaptım ve kararımı verdim’’ dedi.


Sorulan soruları cevaplayan Büyükaydın;


‘‘Sayın Başbakanımızın yoğun bir çalışma içerisinde olduğundan daha görüşemedim ama inşallah bundan sonra görüşeceğiz. Aday adayları hakkında da, değerli arkadaşlarımızdan da istifa eden oldu. Aktif siyasette görev almayan adaylıkları ile ilgili müracaatları olacaktır. Bu bürokratlardan da olacaktır ama daha erken daha fazla aday adayları çıkacağını düşünüyorum’’ dedi.


Y. Kaynak: www.takagazete.com - 18.01.2011 08:30:29

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder