21 Ocak 2011 Cuma

Trabzonspor Yönetimi Vali Kızılcık’ı Ziyaret Etti


Trabzon Valisi Dr. Recep Kızılcık, Trabzonspor Başkanı Sadri Şener ve yeni yönetim kurulunu kabul etti.



Vali Kızılcık, Trabzonspor’un 2010-2011 sezonunu şampiyon olarak tamamlayacağına inancının tam olduğunu söyledi.


Son kongrede başkanlığa tekrar seçilen Başkan Sadri Şener ve yönetim kurulunu tebrik eden Vali Kızılcık, bu sezon sonunu iple çektiklerini kaydederek,


“Sezon sonunu mutlu sona ulaşma arzusuyla iple çekiyoruz. Bu konuda da son derece ümitliyiz. İnşallah Trabzon’umuza bu mutluluğu hep beraber yaşatmış olacağız. Takımımızda başta yönetim ve teknik kadro olmak üzere futbolcular da da uyumu görüyorum. Buda beklentilerimizi iki kat daha arttırıyor. Devre arasında yeni yapılan transferlerle takıma katkı sağlandı. Bu anlamda sizlere de teşekkür etmek istiyorum. İnşallah mutlu sona ulaşacağız” şeklinde konuştu.


Trabzonspor Yönetim Kurulu Başkanlığına yeniden seçile Başkan Şener ise;


“Biz de yönetim kurulu olarak önceden olduğu gibi bizlere yardımcı olacağınıza inanıyoruz. Yaptığınız yardımlarla Trabzonspor’a ciddi katkılarda bulundunuz. İnşallah bu sene girdiğimiz bu şampiyonluk yolunda desteğinizi bizden çekmeyeceğinizi ve bizlerle beraber olacağınızı biliyoruz” dedi.



Başkan Şener, Vali Kızılcık’ın 27 yıl aradan sonra şampiyonluğu gören ilk vali olacağına yönelik içinde bir his olduğunu da ifade ederek,


“27 sene oldu. 27 sene içerisinde kaç tane vali geçti bilmiyorum, ama bu size denk düşecek gibi içimde bir his var. Şampiyonluk kupasıyla dolaşan valiler farklı konumlarda oluyor” şeklinde konuştu. (V.B.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder