10 Ocak 2011 Pazartesi

Denetim Kurulu’ndan Vali Kızılcık’ı Ziyaret


Trabzon İl Genel Meclisi Denetim Kurulu Vali Kızılcık’ı Makamında Ziyaret Etti.


Trabzon İl Genel Meclisi Denetim Komisyonu üyeliğine yeni seçilen Osman Kara, Yüksel Coşkun, Şenol Bahadır, İbrahim Öztürk ve Emin Zurnacı Trabzon Valisi Dr. Recep Kızılcık’ı makamında ziyaret ettiler.


Özel İdarenin yaptığı çalışmaların denetlenmesinin önemine işaret eden Vali Kızılcık, bu anlamda onurlu bir görev icra edecek olan denetim kurulu üyelerini tebrik ederek, başarılar diledi.


Vali Kızılcık, Özel İdarenin kurumsallaşması açısından önemli adımlar atıldığını ve daha verimli bir özel idareye kavuşmayı amaçladıklarını dile getirerek;


“İl Özel İdaresinin son yapılan değişikliklerle çok daha etkili bir birimler olması sağlanmaya çalışıldı. Bu anlamda Denetim Kurulu seçilerek, Özel İdarenin yaptığı çalışmalarının denetlenmesi de son derece önemli bir yeniliktir. Sizlerde bu onurlu görevi ircaa etmek için seçildiniz. Sizleri bu anlamda tebrik ediyoruz.


Zaten hedefimiz şeffaf ve etkin katılımcı bir yönetim anlayış çerçevesinde İl Özel İdaresi’nin sorumlu olduğu alanlarda vatandaşımıza hizmet etmektir. Bunu da karar olarak İl Genel Meclisi’nin icra organı olarak bizler sağlamaya çalışıyoruz. Alınan ve yapılan harcamaların şeffaflık gereğince denetlenmesi fevkalade önemlidir. Bu anlayışla Özel İdaremizde kurumsallaşma açısından önemli adımları atmış olacak. Zira bir kuruluşun başarısı onun kurumsallaşmasına bağlıdır.


Kurallara bağlı ilkeli yönetimi oluşturduğumuzda o kurumda başarı kaçınılmazdır. Bizde Özel İdaremizde bunu sağlama anlamında önemli adımları atmış bulunuyoruz. Umut ediyorum ki daha verimli bir Özel İdareye kavuşmuş oluruz” şeklinde konuştu. (V.B.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder