13 Eylül 2019 Cuma

TRABZON ÜLKÜ OCAKLARI'NDAN OKULLARA KIRTASİYE YARDIMI

TRABZON - Trabzon Ülkü Ocakları 2019-2020 Eğitim-Öğretim yılının başlaması ile birlikte okul çağına gelen çocuklara yardım kampanyası başlattı.


2019-2020 Eğitim-Öğretim yılın ilk haftasında, ilk durak olarak Düzköy İlçesindeki muhtelif okulları ziyaret ederek, kırtasiye malzemesi yardımda bulundu.

Yapılan bu etkinlik Trabzon Düzköy ilçesinde yöre halkı tarafından büyük bir ilgiyle karşılandı. Trabzon Ülkü Ocakları Başkanı Altan ŞAHİN yeni eğitim-öğretim yılının her şeyden önce öğrencilerimize, eğitimcilerimize ve velilerimize hayırlı olmasını diledi.

Geleceğimizin teminatı öğrenci kardeşlerimizin yetişmesinde çok yönlü destek sağlayacaklarını belirterek, Düzköy ilçesinde yapılan bu desteğin, fevkalbeşer bir gayretle diğer ilçelerde de gerçekleştirileceğini duyurdu.

13.09.2019


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder