8 Temmuz 2019 Pazartesi

EMEKLİ PİLOT KURMAY YARBAY AHMET İSPİ VEFAT ETTİ

İSTANBUL - Türk Hava Kuvvetleri'nde ve Türk Hava Yolları'nda uzun yıllar uçan Emekli Hava Pilot Kurmay Yarbay Ahmet İSPİ, 8 Temmuz 2019 Pazartesi günü Allah'ın rahmetine kavuştu.


THY EMEKLİ PİLOTU EMEKLİ HAVA PİLOT KURMAY YARBAY AHMET İSPİ KAPTAN VEFAT ETTİ

Emekli Hava Pilot Ahmet İSPİ bir süredir kanser tedavisi görüyordu. Kızı ve damadı da pilot olan Ahmet İSPİ'nin cenazesi, yarın (9 Temmuz 2019) İstanbul Ataköy Camii'nden öğlen namazının ardından son yolculuğuna uğurlanacak.


Geçen yıl Türk Hava Yolları'ndan emekli olan İSPi Kaptan, Kokpit.aero'ya özel bir fotoğraf paylaşmış, filo komutanlığı yapan ve daha sonra söndürülen 172. Filo'nun özel boyamalı F-4E uçağının önünde Kaptan Pilot üniforması ile poz vermişti.


"BEN TÜRK'ÜM....... HEM DE SELANİK SEREZ'LİYİM"

Her zaman "Ben Türk'üm....... hem de Selanik Serez'liyim" diyerek Müslüman Türk olmaktan büyük onur duyan ve son uçuşlarından birini İstanbul'dan Malatya'ya yapan ve Emekli Hava Pilot Kurmay Yarbay İSPİ Kaptan:  

"Bu gün veda günüydü. Çok sevdiğim pilotluk mesleğime, arkadaşlarıma ve gökyüzüne veda ettim… 1976 yılından bu yana pilot olarak 24 bin saate yakın uçtum. Büyük Türk Milleti'ni korudum ve kolladım. Öğrenciler yetiştirdim. Önce ben yaşadım, sonra da yaşattım. Türk ekonomisine katkıda bulundum. 10 binlerce insanın bazılarını sevince, bazılarını hüzne, bazılarını da başarıya taşıdım. Şimdi vedâ zamanı… İşte geldim, gidiyorum… Şen olasın Sevgili THY arkadaşlarım ve gökyüzü…" satırlarını yazmıştı. 

Liseden okul arkadaşım olan merhum Ahmet İSPİ kardeşime, Allah'tan (C.C.) rahmet, kederli ailesine, yakınlarına ve dostlarına sabırlar dilerim.  


08.07.2019


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder