7 Mart 2011 Pazartesi

AK PARTİ TRABZON MERKEZ İLÇE YÖNETİMİNİ KABUL ETTİ



Trabzon Valisi Dr. Recep Kızılcık, AK Parti Trabzon Merkez İlçe Başkanlığı görevine atanan Zeki Kavanoz ve yönetim kurulu üyelerini kabul etti.



Siyasi partilerin demokratik hayatın vazgeçilmez unsurları olduğunu ifade eden Vali Kızılcık, yeni yönetime başarılar diledi.


Vali Kızılcık, açıklamalarını şu şekle sürdürdü:


“Yeni yönetiminizin Trabzon’umuza, ülkemize hayırlı ve uğurlu olmasını temenni ediyorum. Bürokratik yönetimlerde siyasi partiler vazgeçilmez müesseselerdir. Dolayısıyla halkın düşüncelerinin icraya yansıtılması siyasi partiler kanalıyla olmaktadır. Kısacası sizlerin, insanımızın mutluluğunun sağlanması için canla başla çalışacağınızı temenni ediyorum. Bu anlayış ve duygular çerçevesinde sizlere başarılar diliyorum” dedi.



Merkez İlçe Başkanı Zeki Kavanoz ise Vali Kızılcık’ın Trabzon için bir şans olduğunu kaydederek,


“Bugüne kadar Trabzon’umuza hizmet eden Valilerimize teşekkür ediyorum. Sizin yapmış olduğunuz çalışmaları da gururla izliyoruz. Dağ, taş, yayla, köy demeden halkımızın içinde yaptığınız çalışmalar hem AK Parti Merkez ilçe teşkilatı olarak, hem de normal bir vatandaş olarak bizleri memnun ediyor. Sizin Valilik döneminizi Trabzon’umuz için bir şans olarak görüyorum. Bundan sonraki bütün çalışmalarınızda da başarılarınızın devamını diliyorum” şeklinde konuştu. (VB – 07.03.2011)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder