16 Mart 2019 Cumartesi

BAŞKAN GÜMRÜKÇÜOĞLU, BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ KURUCU MECLİS ÜYELERİNE TEŞEKKÜR ETTİ

TRABZON – Başkanlık görevi sona eren Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Orhan Fevzi GÜMRÜKÇÜOĞLU, 2014-2019 yıllarında görev yapan ve çalışmalarını tamamlayan Trabzon Büyükşehir Belediye Meclisi Üyelerine plaket vererek teşekkür etti.

Trabzon Büyükşehir Belediye Meclisi Sera Gölü Sosyal Tesisleri'nde gerçekleştirilen buluşmada Büyükşehir Belediye Meclisi Üyelerine seslenen Başkan Gümrükçüoğlu:

"Belediyecilik hizmetinde 'Halka Hizmet Hakk'a Hizmettir'i hep beraber yaşadık. Ben yürekten inanıyorum ki Trabzon Büyükşehir Belediye Meclisi olarak gösterdiğimiz emek, harcadığımız zaman bizim ahrette karşımız çıkacak. Hizmetlerimizin bizim ahrette yüz görümlüğümüz olacağına inanıyorum. Tüm kamu hizmetleri muhakkak sevabı olan hizmetlerdir ama belediyecilik hizmetleri hiçbir zaman unutulmayacak olan hizmetlerdir. Ben sizleri tanıdığım, sizlerle çalıştığım için çok mutluyum. Bu topluluğun tümüne 'İyi ki varsınız' diyorum" şeklinde konuştu.

Trabzon Büyükşehir Belediye Meclisi AK Parti Grup Başkan Vekili Muhammed Said Gürsoy, Meclis üyeleri adına Başkan Gümrükçüoğlu'na plaket takdim ederek, çalışmalarından ötürü teşekkür etti.


Trabzon Büyükşehir Belediye Meclisi Üyeleri de gecede duygularını ifade ederek, Başkan Gümrükçüoğlu'na teşekkür ettiler.

16.03.2019

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder